Silvian Heach

Verfijnen

Verfijnen

Silvian Heach - Gefium mini-jurk

Normaal
€149,00
Sale
€149,00
Normaal
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Karta mini-jurk

Normaal
€139,00
Sale
€139,00
Normaal
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Pielinen blouse

Normaal
€149,00
Sale
€149,00
Normaal
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Quinghai long skirt

Normaal
€179,00
Sale
€179,00
Normaal
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Olujarvi long dress

Normaal
€249,00
Sale
€249,00
Normaal
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Koledo T-shirt wit

Normaal
€59,00
Sale
€59,00
Normaal
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Koledo T-shirt oranje

Normaal
€59,00
Sale
€59,00
Normaal
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Roze blouse

Normaal
€32,70
Sale
€32,70
Normaal
€109,00
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Broek met logoprint

Normaal
€23,70
Sale
€23,70
Normaal
€79,00
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Dress denim Seltrix

Normaal
€29,70
Sale
€29,70
Normaal
€99,00
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Sweater acusada

Normaal
€29,50
Sale
€29,50
Normaal
€59,00
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Sweater trees

Normaal
€83,40
Sale
€83,40
Normaal
€139,00
Stukprijs
per 

Silvian Heach - Bermuda Tubma

Normaal
€44,50
Sale
€44,50
Normaal
€89,00
Stukprijs
per 
ABOUT SILVIAN HEACH

Het eigenzinnige kledingmerk Silvian Heach is gestart met een duidelijke, ambitieuze filosofie: het maken van luxe, stijlvolle én betaalbare kleding. De collecties bestaan uit eye-catching jassen tot romantische jurken met opvallende prints en texturen – in een outfit van Silvian Heach voel je je gegarandeerd the star of the show. 

Express je vrouwelijkheid, trigger je grit, durf met kleuren.

Laat je creativiteit de vrije loop, kies voor Silvian Heach!

 

 "Het begon allemaal in 2002, toen we begonnen als een klein familiebedrijf met het produceren en distribueren van dameskleding. Hoewel de bedrijfsgrootte in de loop der jaren aanzienlijk is veranderd, is het basisidee onveranderd gebleven: de klant staat altijd centraal bij alles wat we doen. We werken om waarde te creëren die verder gaat dan winst maken, middelen en het milieu centraal te stellen in ons strategische proces en proberen altijd beter te zijn. Het is essentieel om het concept over te brengen dat onze mode de juiste is om te dragen. Het doel voor de toekomst is niet om de visie van onze gebruikers te veranderen, maar om ze te verbeteren en herkenbaar, mooi en intrigerend te maken." - Mena Marano - Giuseppe Ammaturo