Silvian Heach
Verfijnen
Silvian Heach - Maxi volant jurk
- Normaal
- €208,00
- Sale
- €208,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Semi-transparante trui
- Normaal
- €95,00
- Sale
- €95,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Single-breasted blazer
- Normaal
- €172,00
- Sale
- €172,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Gestreepte top
- Normaal
- €125,00
- Sale
- €125,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Lange bustierjurk
- Normaal
- €125,00
- Sale
- €125,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Shorts met omslag
- Normaal
- €100,00
- Sale
- €100,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Midi-jurk met asymmetrische zoom
- Normaal
- €208,00
- Sale
- €208,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Gestreepte mini-jurk
- Normaal
- €208,00
- Sale
- €208,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Sigarettenbroek
- Normaal
- €149,00
- Sale
- €149,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Gilet met zak
- Normaal
- €172,00
- Sale
- €172,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Blouse met pofmouwen
- Normaal
- €159,00
- Sale
- €159,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Blouse met delfts blauw print
- Normaal
- €139,00
- Sale
- €139,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Shorts met zakken
- Normaal
- €113,00
- Sale
- €113,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - High waist jegging
- Normaal
- €125,00
- Sale
- €125,00
- Normaal
-
- Stukprijs
- per
Silvian Heach - Karta mini-jurk
- Normaal
- €30,00
- Sale
- €30,00
- Normaal
-
€139,00 - Stukprijs
- per
Het eigenzinnige kledingmerk Silvian Heach is gestart met een duidelijke, ambitieuze filosofie: het maken van luxe, stijlvolle én betaalbare kleding. De collecties bestaan uit eye-catching jassen tot romantische jurken met opvallende prints en texturen – in een outfit van Silvian Heach voel je je gegarandeerd the star of the show.
Express je vrouwelijkheid, trigger je grit, durf met kleuren.
Laat je creativiteit de vrije loop, kies voor Silvian Heach!
"Het begon allemaal in 2002, toen we begonnen als een klein familiebedrijf met het produceren en distribueren van dameskleding. Hoewel de bedrijfsgrootte in de loop der jaren aanzienlijk is veranderd, is het basisidee onveranderd gebleven: de klant staat altijd centraal bij alles wat we doen. We werken om waarde te creëren die verder gaat dan winst maken, middelen en het milieu centraal te stellen in ons strategische proces en proberen altijd beter te zijn. Het is essentieel om het concept over te brengen dat onze mode de juiste is om te dragen. Het doel voor de toekomst is niet om de visie van onze gebruikers te veranderen, maar om ze te verbeteren en herkenbaar, mooi en intrigerend te maken." - Mena Marano - Giuseppe Ammaturo